Węzeł Bieruń (z węzłem) – węzeł Oświęcim (bez węzła) wraz z obwodnicą Bierunia
Zaawansowanie prac projektowych
Postęp: 69,81%
Zaawansowanie rzeczowe
Postęp: 0%
Zaawansowanie finansowe
8,18% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej
Stan na: | 27.09.2023 r. | |
Dane finansowe | Wartość netto [PLN] | Zaawansowanie [%] |
Ogólna wartość robót | 172 928 156,96 zł | --- |
Narastająco do okresu rozliczeniowego |
PŚP nr 1: 759 455,74 zł
PŚP nr 2: 700 499,23 zł PŚP nr 3: 608 677,15 zł PŚP nr 4: 273 814,44 zł PŚP nr 5: 1 111 510,97 zł PŚP nr 6: 497 056,24 zł PŚP nr 7: 273 814,45 zł PŚP nr 8: 1 729 281,57 zł PŚP nr 9: 802 835,29 zł PŚP nr 10: 273 814,44 zł PŚP nr 11: 287 902,00 zł PŚP nr 12: 288 503,17 zł PŚP nr 13: 1 548 687,60 zł PŚP nr 14: 316 392,60 zł PŚP nr 15: 785 271,33 zł PŚP nr 16: 324 015,07 zł PŚP nr 17: 317 775,96 zł PŚP nr 18: 319 075,97 zł PŚP nr 19: 320 965,29 zł PŚP nr 20: 323 703,43 zł PŚP nr 21: 638 298,35 zł PŚP nr 22: 1 636 226,46 zł |
8,18% |
Razem: 14 137 576,75 zł |
Lp. | Zaawansowanie prac projektowych | Zaawansowanie [%] |
1 | Projekt wstępny | 100,00% |
2 | Projekt budowlany roboczy | 100,00% |
3 | Projekt budowlany (Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń) | 95,00% |
4 | Projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne | 50,00% |
5 | Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko | 90,00% |
6 | Pozostałe opracowania środowiskowe poza raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko | 90,00% |
7 | Mapa sytuacyjno – wysokościowa do celów projektowych mapa z proponowanym przebiegiem inwestycji | 90,00% |
8 | Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna | 90,00% |
9 | Geologia i geotechnika (Projekt robót geologicznych, Dokumentacja geologiczno-inżynierska) | 90,00% |
10 | Dokumentacja robót towarzyszących | 90,00% |
1 KM | 1 KM – Złożenie do o ZRID (po 8 miesiącach od Rozpoczęcia) | 80,00% |
11 | Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych | 50,00% |
12 | Program Zapewnienia Jakości | 50,00% |
13 | Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia | 0,00% |
14 | Projekty czasowej organizacji ruchu podczas budowy | 0,00% |
15 | Projekt stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu | 90,00% |
16 | Dokumentacja projektowa podstawowa z naniesionymi zmianami powykonawczymi | 0,00% |
17 | Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza Robót i sieci uzbrojenia terenu | 0,00% |
18 | Instrukcja obsługi i konserwacji | 0,00% |
19 | Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi | 50,00% |
2 KM | 2 KM – uzyskanie przejezdności (po 24 miesiącach od Rozpoczęcia)
Poprzez uzyskanie przejezdności rozumie się, że: Wykonawca wykona Roboty oraz uzyska wszelkie wymagane przepisami prawa decyzje, uzgodnienia, opinie czy zaświadczenia, których uzyskanie umożliwi udostępnienie do ruchu budowanej drogi ekspresowej S1. |
0,00% |
RAZEM | 69,81% |